Roopellahan on ollut ongelmia ruokahalun kanssa. Tai lähinnä siinä, että ruuantarjoajat eivät vieläkään ole tajunneet tarjota oikeaa ruokaa. Aina vaan niitä samoja koirannappuloita, joissa on kuulemma vitamiineja ja tasapainoinen koostumus. Kokeiltiin sitten huviksemme tarjota koiranmakkaraa. Pääsimme toteamaan "Se syö sittenkin!" Ruokakuppi tyhjeni uskomattoman nopeasti.

Ja tämän koiranmakkarakokeilun jälkeen koirannappulat eivät kelpaa enää mihinkään. Koulutuksessa tilanne on mennyt jopa siihen, että koira tekee mitä pyydetään, mutta nappulat jää välillä maahan koskemattomina, tai suussa jo käyneinä tippuvat siihen...

No, on se Roope JOTAIN syönyt muutenkin, sillä sitä ei jaksa enää yhtä hyvin kantaa rappusissa. Niin tai sitten mun laihduttaminen todellakin vei kaikki mun lihasmassan (anteeks minkä??) kuten eräs ystävällinen ihminen on jaksanut mulle kertoa. 

Sitten odotettuun kuvakavalkadiin. Kuulemma tätä blogia käy katsomassa päivittäin useampikin ihminen, vaikka päivitystahti on mitä on (niin ja useampi ihminen > 1 eli äiti ja yksi kaveri...)

nukkuu.jpg
Mä vaan nukun ja esitän että nää tyynyt niinku kuuluu tänne. 

haukottelee.jpg
Olipa hyvät unet! Mä näin unta että sain koiranmakkaraa! Vai voiskohan se olla totta?!?

nyt.jpg
Nyt ulos! Heti! Tai... you know...

liian.jpg
Voisitko mennä sen kameras kanssa yhtään kauemmaks?